Postări Recomandate

• Retired Staff

Si uite ca am ajuns si la Rigged, colegul nostru manager.

@TOE Ce ne poti spune despre tine? Cine esti? Ce varsta ai? Ce pasiuni ai?

@Rigged_Walrus: Buna, sunt Rigged_Walrus și sunt un elev in clasa a 12-a, profil real, stiinte ale naturii. Am 18 ani si vreau in viitor sa urmez Facultatea de Chimie, secția Chimie Medicala, București. Cânt la pian de aproximativ 11 ani, timp in care pot spune ca am dezvoltat o adevarata pasiune pentru muzică. Imi place sa ma vad ca o persoană simpatica, prietenoasă si, de ce nu, inteligentă, deoarece mereu găsesc soluții in situatii limită. Desi nu ma inteleg cu stresul, tind sa cred ca stresul este doar un mijloc de motivare prin care sa ne atingem obiectivele.

@TOE De cat timp esti pe comunitatea Hawks-Romania? Ne poti da un mic backstory? (Daca ai fost si pe Minecraft-Romania atunci e si mai bine)

@Rigged_Walrus: Prima dată am intrat in comunitatea aceasta prin anul 2014 și mă jucam SkyBlock pe serverul Play.Minecraft-Romania.Ro, cu varul meu. Cu timpul, am avut ambiția sa aplic pentru staff, prilej prin care m-am inregistrat prima data pe forum in septembrie 2019. Drumul meu in staff a fost si cu bune, si cu rele, dar astfel am învățat sa apreciez fiecare moment in aceasta comunitate si mi-am dezvoltat si eu abilitățile sociale. Peste aproximativ 2 ani, am avansat si la gradul de Operator, ceea ce insemna ca pot avea grija de propria mea sectiune si de staff-ul asociat sectiunii aferente. A fost o placere sa fac parte din administratia Play, dar in urma unor discuții, am fost dat afară. Desi imi recunosc vina, as da orice ca sa dau timpul inapoi si sa imi indrept greseala. Cat timp eram staff pe Play, am decis sa incerc sa aplic si pentru staff-ul forumului, astfel, dupa nenumarate pauze, retrageri si promovări, in cele din urma am ajuns manager pe forum.

@TOE: Ce te-a determinat sa aplici pentru rolul de staff forum pentru prima data?