Sari la conținut

Michael D.

Membru
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Puncte

    20,630 Donează

Reputație Comunitate

3 Începător

Despre Michael D.

  • Rang
    A veteran weebeaoo
  • Dată Naștere 20.11.2004

Informații personale

  • Oraș
    Chișinău

Date de contact

  • ID Discord
    Michael D.#4363
  • IGN Minecraft
    ProgrammerD

Vizitatori Recenți Profil

120 citiri profil
  1. Ghicește un film preferat al celui de sus Ce film crezi că iubește utilizatorul ce a post dinaintea ta? Începeți jocul.
  2. Rockstar lansează propriul lansator de jocuri pentru calculatoare Pe lângă marii distribuitori de jocuri virtuale, ca EA și Ubisoft cu propriile lor lansatoare de jocuri, intră și Rockstar Games cu propriul său lansator de jocuri. El îți va aduna toate jocurile publicate de Rockstar Games într-un singur loc, inclusiv jocurile cumpărate de pe alte magazine ca Steam (unele jocuri pot să nu fie valabile). Unele dintre caracteristicile acestui lansator de jocuri este salvarea în Cloud pentru diferite jocuri, actualizări automate, noutăți de la producător cât și cumpărarea titlurilor. Pentru un timp limitat, cei ce instalează acest lansator pot revendica o copie gratuită a jocului Grand Theft Auto: San Andreas. Îl puteți instala de pe website-ul oficial Rockstar Games. Surse Engadget
  3. Introducere În tutorialul anterior am făcut o descriere generală a limbajului de programare și cum este folosit în toată lumea, deci în acest tutorial veți învăța noțiunile de bază ale acestui limbaj de programare. Noțiunile de bază 1. Comentariile sunt folosite pentru a explica codul scris astfel încât să fie ușor de înteles de către alte persoane, acestea sunt opționale, dar aduc o atmosferă mai plăcută. Există două tipuri de comentarii: ◈ Comentarii de o singură linii (Single-Line) ◈ Comentarii de mai multe linii (Multi-Line) Orice text aflat după // este un comentariu. // Acesta este un comentariu Single-Line public static void main(String[] args) { System.out.println("Primul program creat în limbajul de programare Java!"); } Un comentariu Multi-Line este diferit din acel Single-Line prin faptul că acesta poate fi scris pe mai multe linii. Comentariile Multi-Line încep cu /* și se termină cu */ /* Acesta este un comentariu Multi-Line */ public static void main(String[] args) { System.out.println("Primul program creat în limbajul de programare Java!"); } 2. Variabilă - Sintaxa unei variabile este următoarea tip numeleVariabilei = valoare; tip = Orice tip de date ca byte, short, int, long, float, double, boolean, char. Tipul de date prezentate sunt suportate de Java și sunt 8 la număr, String având un suport special de acest limbaj de programare. numeleVariabilei = Numele variabilei poate să fie orice doar dacă începe cu o literă de la A la Z sau cu _ și nu conține spații și virgule. valoare = Aceasta poate să fie un text, număr ș.a.m.d, în dependență de context. String nume = "Michael D."; 3. String - stochează text-ul, precum un nume de oraș sau numele tău. Orice se află între două ghilimele este considerat un String. String numeleMeu = "Michael D."; String taraInCareTraiesc = "Republica Moldova"; 4. int - stochează numerele întregi, fără decimale, numere ca 10 sau -10 int numar1 = 308940; int numar2 = 102398; 5. float - stochează numerele întregi, cu decimale, numere ca 23.90 sau -5.31 float numarFloat = 4.99f; float numarFloat2 = 5.01f; float medie = (numarFloat + numarFloat2) / 2; System.out.println(medie); // Output: 5.0 6. char - stochează un caracter, caracter ca A sau Z. O dată de tip char este stocată intre ghilimele. char caracter = 'Z'; 7. boolean - stochează valori de adevărat și fals (true or false) boolean b = true; 8. Tipurile de date byte, short și long sunt asemănatoare Integer-ului (int) prin faptul că stochează numerele întregi, fără decimale, dar sunt diferite prin faptul că byte și short stochează mai puține numere decât Integer-ul și long-ul stochează mai multe. ◈ byte stochează numerele de la -128 până la 127 ◈ short stochează numerele de la -32.768 pănă la 32.767 ◈ long stochează numerele de la -9.223.372.036.854.775.808 până la 9.223.372.036.854.775.807 (Adică numere foarte lungi) Tipul de date double ese asemănător float-ului prin faptul că stochează numerele întregi, cu decimale, dar este diferit prin faptul că stochează mai multe numere. Double-ul poate stoca până la 64 de biți pe când float-ul doar 32. byte b = 32; short s = 3245; long l = 519237821L; double d = 9.95; 9. if ... else - o condiție simplă de executare a unei instrucțiuni, dacă o afirmație este adevărată și executarea alteia, dacă afirmația este falsă. boolean sex = true; if (sex) { // Daca boolean-ul sex este true, instrucțiunea de mai jos va fi executată, altfel instrucțiunea de la else va fi executată. System.out.printLn("Sexul specificat este masculin."); } else { System.out.printLn("Sexul specificat este feminin.") } // Output: Sexul specificat este masculin. Surse W3Schools
  4. 1. Nick-ul userului reclamat: iR0nim 2. Motivul pentru care îl reclami: double post 3. Regula încălcată + poză cu aceasta: 4. Link către regulamentul din care face parte regula: 5. Poză cu mesajul reclamatului: 6. Link către mesajul acestuia: 7. Comentarii adiţionale:
  5. Ce este Java? Java este un limbaj de programare orientat pe obiecte (Object-Oriented Programming sau OOP), creat în anul 1995, folosit pentru a crea aplicații pentru telefoane, pagini web, calculatoare, jocuri a face conexiuni la baze de date ș.a.m.d. Object-Oriented Programming (OOP) este o paradigmă de programare, axată pe ideea încapsulării, adică grupării datelor și codului care operează asupra lor, într-o singură structură (clase, metode). Java este deținut oficial de către Oracle și rulează peste 3 milioane de dispozitive. Cum pot începe să creez programe? Pentru a-ți începe aventura în crearea aplicațiilor Java vei avea nevoie de un compilator, un program (sau set de programe) care traduce textul unui program scris într-un limbaj de programare pentru a putea fi citit de către calculator. Unele dintre cele mai populare compilatoare, în cazul nostru IDE-uri (Integrated development environment, Mediu de dezvoltare integrat), sunt IntelliJ, Eclipse și NetBeans. În acest tutorial voi folosi IDE-ul IntelliJ, deoarece acesta îmi place cel mai mult . Programarea în sine Primele lucruri pe care trebuie să le facem este să ne creăm un nou proiect, unde vom specifica numele acestuia. Încercați să țineți numele proiectului cât mai aproape de scopul/descrierea programului. După ce ne-am creat proiectul trebuie să creăm un package, un mecanism folosit pentru a cuprinde toate datele programului și a le organiza, pe care îl puteți cum doriți Dvs., eu îl voi numi me.ProgrammerD.TutorialProgramare. Acum tot ce trebuie să facem este să creăm "area noastră de lucru" sau Java Class (clasă Java). Numele clasei poate să fie orice doriți Dvs. dar încercați să numiți clasa conform descrierii aproape de instrucțiunile scrise în ea. Un simplu program Java arată cam așa: public static void main(String[] args) este folosit pentru a accesa mașina virtuală pentru a executa setul de instrucțiuni pe care vreți sa i le dați calculatorului, în cazul meu am folosit metoda prinLn din clasa System care găzduiește clasa PrinStream, denumit out. Pentru a rula programul vom folosi butonul de Run Programul a fost executat cu succes și am primit mesajul dorit. Dacă aveți întrebări nu ezitați să le postați în topic. Surse W3Schools Wikipedia
×
×
  • Creează nouă...