Sari la conținut
  • Înregistrare

Ragadap

Manager Server
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Puncte

    100 Donează

Reputație Comunitate

0 Începător

Despre Ragadap

  • Rang
    Începător

Date de contact

  • ID Skype
    matt20252
  • ID Steam
    Ragadap
  • ID Battle.Net
    Ragadap#2706

Vizitatori Recenți Profil

56 citiri profil
  1. Salutare! Vom investiga problema si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp. Te rog sa intri pe discord-ul nostru si sa ne oferi mai multe detalii.
  2. Model cerere recuperare grad 1. Nick-ul tău: 2. Gradul pe care îl aveai și secțiunile pe care le administrai: 3. De ce ți-ai pierdut gradul?: 4. De ce crezi că meriți să reintri în staff?: 5. Alte comentarii?:
  3. Ragadap

    [Model] Retragere

    Model Retragere 1. Nick-ul tău: 2. Secțiunile pe care ai gradul: 3. De ce dorești să te retragi?: 4. Te retragi temporar sau permanent?: 5. Ce crezi că ar trebui schimbat/adăugat la server?: 6. Alte comentarii?:
  4. Ragadap

    [Model] Propunere

    MODEL PROPUNERE 1. Nick-ul tău: 2. Secțiunea unde dorești să se implementeze propunerea ta: 3. Propunerea ta: 4. Ce beneficii crezi că ar avea serverul prin adăugarea celor precizate de tine?: 5. Alte comentarii?:
  5. MODEL RAPORTARE BUG-URI/PROBLEME 1. Nick-ul tău: 2. Secțiunea pe care ai găsit problema: 3. Descrierea bug-ului/problemei: 4. Screenshot/filmare de unde sa reiasa problema reclamată 5. Alte comentarii?:
  6. MODEL CERERE UNBAN 1. Nick-ul tău: 2. Nick-ul cerui care ți-a dat ban: 3. Motivul pentru care ți-ai luat ban: 4. De ce crezi că meriți unban?: 5. Alte comentarii:
  7. MODEL RECLAMAȚIE STAFF 1. Nick-ul tău: 2. Nick-ul membrului staff reclamat: 3. Motivul reclamației: 4. Ai citit regulamentul în totalitate înainte să îl reclami?: 4. Dovezi (filmare sau screenshot): 5. Data în care cel reclamat a greșit: 6. Alte comentarii:
  8. MODEL RECLAMAȚIE JUCĂTORI 1. Nick-ul tău: 2. Nick-ul jucătorului reclamat: 3. Motivul reclamației: 4. Dovezi (filmare sau screenshot): 5. Data în care cel reclamat a greșit: 6. Alte comentarii:
  9. MODEL CERERE BUILDER 1. Cum te numeși în viața reală?: 2. Ce vârstă ai?: 3. Nick-ul tău din joc: 4. Pe ce secțiuni dorești gradul?: 5. De ce consider că meriți funcția de Builder?: 6. Prezintă câteva proiecte realizate de către tine (minim 3) 7. Realizează o scurtă descriere despre tine: 8. Ai citit atât regulamentul de staff cât și cel de player?: 9. Ce faci atunci când știi că vei fi inactiv o perioadă mai lungă, pentru a nu îți pierde gradul?: 10. Câte ore aloci jocului, în fiecare zi, fără a sta afk?: 11. De cât timp faci Build?: 12: Poză cu orele jucate din /playtime: 12. Alte comentarii: CERINȚE PENTRU OBȚINEREA GRADULUI DE BUILDER 1. Minimum 24 de ore jucate. ( pe fiecare secțiune, în cazul în care se dorește pe mai multe secțiuni ) 2. Implicare în proiectele serverului. 3. Minimum 5 luni de experiență în Building. 4. Comportament civilizat și seriozitate, activitate, creativitate. 5. Cunoașterea atât a regulamentului de jucător cât și cel de Staff. În caz de cererea este acceptată, un interviu va avea loc. Vei fi supus la o probă practică 6. Minim 16 ani.
  10. MODEL APLICAȚIE HELPER 1. Cum te numeși în viața reală?: 2. Ce vârstă ai?: 3. Nick-ul tău din joc: 4. Pe ce secțiuni dorești gradul?: 5. De ce consider că meriți funcția de Helper?: 6. Ai mai fost Helper și pe alte servere? Dacă da, cât timp?: 7. Realizează o scurtă descriere despre tine: 8. Ai citit atât regulamentul de staff cât și cel de player?: 9. Ce faci atunci când știi că vei fi inactiv o perioadă mai lungă, pentru a nu îți pierde gradul?: 10. Câte ore aloci jocului, în fiecare zi, fără a sta afk?: 11. De cât timp joci Minecraft?: 12: Poză cu orele jucate din /playtime: 12. Alte comentarii: CERINȚE PENTRU OBȚINEREA GRADULUI DE HELPER: 1. Minimum 24 de ore jucate. ( pe fiecare secțiune, în cazul în care se dorește pe mai multe secțiuni ) 2. Implicare în proiectele serverului. 3. Minimum 3 luni de experiență în Minecraft. 4. Comportament civilizat și seriozitate, activitate. 5. Cunoașterea atât a regulamentului de jucător cât și cel de Staff. În caz de cererea este acceptată, un interviu va avea loc. 6. Minim 14 ani.
  11. Regulamentul intern al serverului. >> Informații: Toți jucătorii sunt obligați să citească regulamentul și să îl respecte, astfel încât pe server să fie o atmosferă plăcută tot timpul. Încălcarea regulilor precizate în acest regulament vor conduce la sancțiuni, care pornesc de la mustrare verbală până la suspendarea de pe server sau eliminarea beneficiilor, indiferent de statutul jucătorului. Dacă un player a încălcat regulamentul, acesta poate fi reclamat la secțiunea de "Reclamatii", de pe forum. Dacă considerați că aveți o regulă care ar mai trebui implementată pe server, nu ezita să ne spui la secțiunea de Propuneri de pe forum. >> Regulament jucători. 1. Este interzisă folosirea limbajului licențios pe server și a expresiilor rasiale, care pot incita la violență. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu mute 5-15 minute. Se iau în calcul și abrevierile. 2. Este interzisă jignirea unui staff, în chat. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu mute 35 până la 1 oră, în funcție de gravitate. Dacă credeți că un staff a greșit, puteți să îl reclamați. 3. Nu aveți voie sub nici o formă să vă promovați server-ul/ canalul de youtube/ canalul de discord, etc. Încălcarea acestei reguli duce la ban permanent pentru promovarea serverelor iar pentru promovarea canalelor de youtube/discord/etc mute 2 ore. 4. Spam-ul nu este permis sub nici o formă, se consideră si literele prelungite spam ( mai mult de 5 litere ). Acesta este sancționat cu mute de la 5 minute până la 1 oră, în funcție de gravitate. 5. Utilizarea clientelor de tip third-party, care pot oferi un avantaj clar față de restul jucătorilor (x-ray, kill-aura, fly-hack) va fi sancționată cu ban 5 zile la prima abatere iar la a doua ban permanent. 6. Tp-kill este permis. Este responsabilitatea voastră dacă alegeți să vă teleportați la cineva. Orice reclamații ulterioare sunt nule. 7. Este interzis să adresați cuvinte obscene conducerii serverului. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu mute permanent. 8. Este strict interzis comportamentul care incită la violență. Prin aceasta se înțelege provocarea altui jucător la glume proaste, certuri inutile, care pot avea urmări primejdioase. 9. Este interzis să utilizați caps pe chat. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu mute 5 minute. 10. Este interzisă folosirea /helpop-ului fără niciun motiv. Cei care trimit mesaje aiurea pe /helpop vor primi /kick la prima abatere iar la a doua jail 1 oră. 11. Este interzis grief-ul, sub orice formă. Totodată, este interzisă exploatarea unui glitch/bug. Încălcarea regulei va fi sancționată cu ban 1 săptămână iar la a doua abatere ban permanent. Pentru a raporta un bug, vă rugăm să ne contactați pe Discord sau să faceți un topic pe forum, la secțiunea de Raportari Bug-uri. 12. Orice fel de construcție obscenă este interzisă. Construirea obiectelor obscene este sancționată cu jail 2 ore. 13. Este interzis să folosiți moduri. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu jail 2h-5h, în funcție de avantajul oferit de către acestea. Moduri permise: Optifine, betterfps. 14. Este interzis să aveți /sethome pe protecția unui player. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu ban 1 zi. 15. Cererea/cerșirea gradelor este strict interzisă. Încălcarea acesti reguli este sancționată cu mute 1 oră. Puteți obține o funcție prin activitate și făcând o cerere pe forum, la secțiunea Cerere Grade. >> Regulament staff/donatori. Staff-ul, înainte de toate, este obligat să cunoască foarte bine regulamentul de playeri (cei din staff care sunt surprinși că nu cunosc regulamentul de jucător vor fi sancționați cu 1/3 warn și vor avea obligația de a învăța regulamentul) și să aplice corect sancțiunile celor care nu respectă regulile impuse de către conducere. Sancționarea neregulamentara sau abuzul este pedepsit, conform regulilor enumerate mai jos. Dacă playerii observă un staff care îsi încalcă atribuțiile sau nu îsi face treaba bine, îl pot sancționa pe forum, la secțiunea de Reclamații Staff. 1. Abuzul de funcție este strict interzis. Orice membru de staff care este prins că face acest lucru va primi remove, fără drept de replică. 2. Orice sancțiune se aplică cu prezența unei dovezi ( Screenshot prin F2 sau videoclip, încărcat pe youtube ). Dacă un staff nu are dovada pt. sancțiune când îi este cerută, va fi sancționat cu 1/3 warn iar la a doua abatere cu înca un warn si down. 3. Limbajul vulgar exercitat de către un staff este interzis. Persoana din staff care înjură, incită la violență, etc, va primi down la prima abatere iar la a doua ban permanent in hub. Nu tolerăm astfel de comportament la nivel de staff. 4. Inactivitatea este sancționată odată cu trecerea a 1 lună, în care orele jucate ale membrului din staff sunt mai jos de 10. La prima abatere, membrul staff care este inactiv va primi 1/3 warns iar la a doua remove. Dacă un staff are nevoie de o pauză pentru viața personală, acesta trebuie să informeze un owner. 5. Este strict interzisă oferirea itemelor din Gamemode și a kit-urilor primite de la grad. Cei care sunt prinși că fac acest lucru primesc remove de la prima abatere. 6. Este interzisă folosirea comenzii /eco, comandă prin care staff-ul își poate da bani, atât în uz personal cât și non-personal. Utilizarea comenzii este sancționată cu remove. 7. Este interzisă acordarea sancțiunilor cu motiv copilăresc (gen: "pa" "nu mai esti pe server" etc) sau care nu este bine întemeiat. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu down. 8. Este interzisă acordarea sancțiunilor altfel decât sunt ele scrise în regulament. Încălcarea acestei reguli va duce la primirea unui warn la prima abatere iar la a doua remove. 9. Este interzisă folosirea prefixelor. Cei ce sunt prinși că folosesc comanda /nick vor primi 1/3 warn. 10. Închiderea reclamațiilor de către staff nu este permisă. Aceasta este făcută doar de Owneri sau Co-Owneri. Încălcarea acestei reguli este sancționată cu 1/3 warn. 11. Este interzis grief-ul sau bătaia de joc care pot strica atmosfera serverului. Un membru staff nu are voie să se folosească de comenzi pentru a îi "trolla" pe jucători". Cel care este prins că face asta va primi remove. 12. Unui membru staff îi este interzis să organizeze event-uri fără permisiunea unui Owner. Încălcarea acestei reguli duce la down.
  12. Multumim pentru observatii. Problemele reclamate vor fi remediate in decursul zilei de astazi.
×
×
  • Creează nouă...